Sunday, January 31, 2010

saye punyeee hobiii baruuuu ;)


U'oll !! ;))

Malam neh kan..nak share sumthin lah.Semenjak menjadi penganggur terhormat nih kan..angin dah berubah u'ol.Dari timur dah ke barat, dari utara dah ke selatan. Ecewaah.Hobi nih memang sangat2 tak berfaedah.Nasib badan ah kan.Hobi ptame I skarang suke sangaaaaaatttt usha blog2 yang jual tudung.Huh..jangan cakap ah.Lepas fesbuk-tudung-fesbuk-tudung-fesbuk-tudunggg! Woww kalau usha sahaje tape u'ol..tapi kalau dah melibatkan maybank2u.com ituuhh..tidak positiflah namenye tuhh.Untuk tis week sahaje sudah 3 helai shawls yang dalam pengawasan pihak pos malaysia yeh.wuuuhhh!Duet simpanan maken hari maken susut yah.Hanya outflow money yeh..Inflow nye tade yeh.Agak munguk skettt kan.Huh..memang nasib badan.Macham mane mau menghentikan hobiii yang agak buruk ini yeh.Lagii lame kat umah lagiiiii buwoklah gamaknye.So..haruslah packing beg pakaian dan mulalah mencari keje yeh.wuhh.Buwok kan pewangai..haiyakk.
Antara koleksi shawls yang sudah di rampas hak milik.mariii kite jengok.Sila jangan tiwuuu aksi ini.Sangat kesian akan duet anda yeh.

-Hanya view ini yang dpt di kongsi-yang len xsempat nak upload photo ah-moral of the story,silalah jangan jadikan hobiii buwok ini sebati dalam diri kite yeh-kerane..sangat susahhh untuk di nyah keluar-haiyaaak !




Yang ini saye suke sbb kaler die slow jewk-tapi tatahu lew pakai ke tak-huh-oh-uh-
Silalah jangan membazir wahai diri
-chow-




No comments:

Post a Comment